czwartek, 13 czerwca 2013

I znowu czasu brak

Dużo się u nas dzieje ostatnimi czasy i znowu czasu brak. W sobotę mieliśmy zawody sportowo-pożarnicze, potem urodziny (moje) i goście, a do jutra moja Babcia jest u nas (co bardzo mnie cieszy i jeszcze bardziej tłumaczy brak czasu :)). Po zawodach była zabawa i muzyka na żywo więc wybawiliśmy się, że hej.
Zbiórka! Ja to ten czarny kropek :)
 
Oprócz zawodów i zabawy, była pokaz gaśniczy w wykonaniu śmigłowca ponadto lot cackiem ze zdjęcia poniżej można było wygrać na loterii. Nam niestety się nie poszczęściło. Cóż podobno kto ma szczęście w miłości... :)
A taki tort dostałam od męża
Irysy nie zawiodły i jak co roku zdążyły zakwitnąć na moje święto

Te bagienne również
Następnym razem postaram się napisać więcej tymczasem znikam, bo obowiązki wzywają.
Pozdrówki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu