poniedziałek, 16 grudnia 2013

Wyróżnienie

Udało mi się w końcu znaleźć chwilkę, by odpowiedzieć na wyróżnienie, które dostałam Od Natalii z Wonnego Wzgórza. Oto moje odpowiedzi:

1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka i dlaczego? Nie mam jednej takiej piosenki. Wszystko zależy od dnia i nastroju. Jednego będę zasłuchiwać się w What a wonderful world Louisa Armstronga, innego nie przeżyję bez The Doors-ów, a kiedy indziej znowuż w głośnikach będzie rządzić poezja śpiewana. I tak w nieskończoność na muzyce klasycznej kończąc. Ale gdybym już musiała wybrać jedną to byłaby to ta
do niej tańczyliśmy nasz pierwszy taniec
2. Najbardziej kobiecy gadżet Twoim zdaniem to? Zdecydowanie szpilki
3. Czy pomagasz bezdomnym zwierzętom, jeśli tak, to w jaki sposób? Klikam sobie tą miskę na bocznym pasku, mam nadzieję, że faktycznie działa :) a w realu pomagam porzucanym, co jakiś czas (odpukać coraz rzadziej) w naszej okolicy psiakom - razem z Mężem szukamy im nowych domów. W ramach walki z bezdomnością wysterylizowaliśmy nasze suczki i kotki, staramy się do tego namawiać jak najwięcej osób
4. Jakie są Twoje ulubione smaki? kwaśny, słodki, ostry
5. Kino, czy teatr? Kiedyś teatr, dziś z braku wyboru częściej kino
6. Najromantyczniejsza chwila w Twoim życiu to...? Ostatnia rocznica ślubu. Mąż zaszalał i spędziliśmy wieczór przy ognisku nad jeziorem z lampką swojego wina...
7. Czy lubisz swoją pracę, dlaczego tak, dlaczego nie? Bardzo lubię, bo robię to co kocham. Choć miewam chwile, kiedy jej nienawidzę. Zazwyczaj wtedy, kiedy przez długi czas jest pod górkę i pomimo wielu poświęceń efektu brak. Zawsze jednak wychodzi słońce i znów jest dobrze :)
8. Czy jest coś, dzięki czemu możesz poczuć, że jesteś spełniona? Ja po prostu jestem spełniona
9. Jakie jest Twoje największe marzenie? Jest ich kilka. Po pierwsze chciałabym zwiedzić Ateny, Rzym, Kretę... Po drugie konie. Miejsce jest, więc może kiedyś się uda
10. Co lubisz robić, kiedy jesteś sama w domu i masz czas tylko dla siebie? Czytam książki, szyję
11. Filharmonia, spotkanie z poezją na zamku, czy łące, a może szalony rockowy koncert, co wybierzesz? Kiedyś rockowy koncert, dziś poezja na zamku czy łące.
Natalio jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie. Jest mi bardzo miło.

Na koniec kilka zdjęć, bo jak wiadomo u mnie bez zdjęć się obejść nie może, a że są na temat czyli pytanie numer 9 :)





Śliczne grubaski, kiedy mam czas uwielbiam chodzić je obserwować. Jest to dzikie stado, o którym kiedyś już wspominałam.
Pozdrawiam!

1 komentarz:

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu